LUMINEE | Administratie op locatie
Intakegesprek
Natuurlijk wil je als klant eerst weten wat Luminee precies kan/gaat doen en welke investering dat vraagt. In een intake wordt alles haarfijn uitgelegd en informatie opgehaald voor een (vrijblijvend) voorstel. Hierin bespreken we vragen als: hoe staat de administratie er nu voor, welke systemen gebruik je en hoe werk je het bij, waar loop je tegenaan en wat haal je eruit.

Voorstel
Vervolgens komt er een voorstel op maat. Hierbij wordt gekeken naar 3 zaken:
  • Wat de huidige situatie is en wat daar beter kan
  • De behoefte die de klant heeft
  • De investering in tijd en geld die de klant kan/wil doen
De instap daarbij is laagdrempelig maar ook realistisch: Niet meteen een contract voor 100 uur per maand waar je jaren aan vast zit. Maar tegelijkertijd wel zo dat er resultaat behaald kan worden. Op- of afschalen kan altijd en is ook afhankelijk van je ontwikkeling als bedrijf.

Samenwerking
Bij akkoord ontstaat er een samenwerking. Je hebt dan je eigen administratie-expert voor een X-aantal uren per maand. Dit kan gewoon op locatie, zodat het makkelijk schakelt (op afstand is ook mogelijk als dit fijner werkt).

Wat kunt u verwachten?
U krijgt als het ware uw eigen controller / administratie-adviseur:
  • wij voeren uw administratie op locatie
  • werken achterstanden weg en houden uw administratie bijgewerkt
  • uw eigen controller rapporteert, analyseert, signaleert en is uw sparringspartner
  • werkt verbeterpunten (mee) uit
  • ondersteuning bij alle financieel gerelateerde taken; bijv. budgetten, debiteurenbeheer, liquiditeitsprognose, intern ondersteunen bij financiĆ«le vragen, externe rapportages (bank, CBS, brancheorganisaties), review contracten, enz.


Jurgen Thier van LUMINEE | Administratie op locatie

LUMINEE | Administratie op locatie
Berg en Dalseweg 127
6522 BE, Nijmegen


T: +31 6 480 79 895
E: info@luminee.nl